Energia Jones


Energia Jones egy vezetői képességekkel felruházott szakmailag bölcs professzor, aki nap mint nap dolgozószobájában teszi a dolgát.  

Személyisége 180 fokos fordulatot vesz, amikor egy kincses kalandra indul a világ valamely eldugott, egzotikus szegletébe, hogy egy misztikus ereklyét, régiséget, vagy kultikus tárgyat, vagy titkos betűket szerezzen meg. 

Legyetek Ti is Energia Jones-ok akik kitartóan megkeresik a rejtett kincseket! 

Érdekes és izgalmas út vár Rátok! A küldetésetek füvön, földön, kavicson, betonon, szőlőben, erdőben, lefelé és fölfelé, szűk ösvényen valamint széles földúton fog haladni.

A 3km hosszú és nagyon változatos útvonalon használnotok kell a szemeiteket, fejeiteket, és térképeiteket. Ne tévedjetek el, eléggé elhagyatott és szörnyek lakta birodalomban fogtok kalandozni. Még az is lehetséges, hogy egy-egy bányajövesztő gép is lesni fog rátok.

Rakjátok sorrendbe a megtalált titkos karaktereket, és ha jól sorakoztatjátok őket, akkor egy 2 szóból álló villamos iparhoz is illeszthető szlogent fogtok kapni. A szlogen egy jelszó, amivel a kincses ládát lehet kinyitni. Természetesen a láda ékességeinek tartalmában a nyertes csapat fog osztozkodni.

Játékszabályok:

• Az előre megadott térképen kell végig haladni

• A térképen különböző jelölt pontokon vannak elhelyezve a betűk amiket meg kell találni, nincs kizárva, hogy hamis jelöléssel fogtok találkozni

• A jelölt pontok útkereszteződések, fák, villanyoszlopok és bármilyen tereptárgyak lehetnek

• A betűk nem sorrendben vannak elhelyezve

• Bármelyik irányba el lehet indulni

• Minden pontot érinteni kell

• Az a csapat nyer, aki írásban és csapatnévvel hamarabb beadja a megfejtést

• A csapat akár több részre osztódva más-más irányban is indulhat az útvonalon

• A betűket nem lehet, nem szabad levenni a rögzítési helyéről a megtalált karaktereket papírra fel kell írni

• A térképen jelzett útvonalat 1 óra alatt kényelmesen lehet/kell teljesíteni

• A kincskereső túra pontosan 10:00 órakor indul. Ennél hamarabb nem lehet elindulni 

A megfejtést papíron rögzítve kell átadni a játékvezető bírójának a recepción.

Mobiltelefonon beküldött megfejtéseket nem tudunk elfogadni.

Az az 1 csapat, aki teljes létszámban elsőnek és helyesen adja át a játék bírójának a megfejtést, ajándékban részesül.

Minden csapatot kérünk, hogy a betűket ne rongálják meg, ne távolítsák el a megtalált pontokról.

Lehetséges, hogy a táblák el vannak fordulva rögzítési pontokon. A betűk helyes leolvasási iránya a karakter ábrázoló display állított téglalap formátuma.

A csapatok delegálhatnak csapatukból egy-egy Energia Jones-t aki egyedül indul a kincses útra. De ez nem javasolt. Több szem több betűt talál. Nagyon körültekintően kell keresgélni. 

A kincskereső telefonon bediktálhatja a betűket a csapat tagjainak. De csak akkor kerülhet elfogadásra a jó megoldás, ha a csapat teljes létszámmal a kincskereső visszaérkezésével adja át a megfejtést.


Az útvonalon összesen 22 db betűpont van elhelyezve.

A játék applikációs segédleteit a www.matrase.hu oldalról lehet tölteni.

A térkép .pdf .gpx illetve google maps hivatkozás formátumban van beágyazva a weboldalra.

A térképadatokat 2021.10.20-án reggel 6:00 órától lehet letölteni. a www.matrase.hu weboldalról.

Térkép helyzetmeghatározás segítség: A .gpx formátum okos telefonon megfelelő applikációval on-line helyzet meghatározási és követési lehetőséget biztosít.

A Google Maps alkalmazásban a jelzett pontokon megvannak nevezve azok a tereptárgyak ahol érdemes keresgélni a betűket. Fényképek is csatolva vannak. Ezt az alkalmazást javasoljuk mindenkinek. 

A kincskeresés hasznos eszközei:

  • Papír
  • Toll vagy ceruza
  • Okos telefon
  • Telefon applikáció
  • Google Maps használata
  • .gpx fájl

Telefon applikáció letöltés elérhető a

www.matrase.hu oldalról.

Az útvonal .gpx térképfájl formátuma letölthető www.matrase.hu oldalról.

A játék leírása letölthető a

www.matrase.hu oldalról.

A túrával EMP pontokat is lehet szerezni.


Jó szórakozást kívánunk.  

Mátra Se csapata