Energia Jones
Energia Jones egy vezetői képességekkel felruházott szakmailag bölcs professzor, aki nap mint nap dolgozószobájában teszi a dolgát.
Személyisége 180 fokos fordulatot vesz, amikor egy kincses kalandra indul a világ valamely eldugott, egzotikus szegletébe, hogy egy misztikus ereklyét, régiséget, vagy kultikus tárgyat, vagy titkos betűket szerezzen meg.
Legyetek Ti is Energia Jones-ok akik kitartóan megkeresik a rejtett kincseket!
Érdekes és izgalmas út vár Rátok! A küldetésetek füvön, földön, kavicson, betonon, szőlőben, erdőben, lefelé és fölfelé, szűk ösvényen valamint széles földúton fog haladni.
A 3km hosszú és nagyon változatos útvonalon használnotok kell a szemeiteket, fejeiteket, és térképeiteket. Ne tévedjetek el, eléggé elhagyatott és szörnyek lakta birodalomban fogtok kalandozni. Még az is lehetséges, hogy egy-egy bányajövesztő gép is lesni fog rátok.
Rakjátok sorrendbe a megtalált titkos karaktereket, és ha jól sorakoztatjátok őket, akkor egy 2 szóból álló villamos iparhoz is illeszthető szlogent fogtok kapni. A szlogen egy jelszó, amivel a kincses ládát lehet kinyitni. Természetesen a láda ékességeinek tartalmában a nyertes csapat fog osztozkodni.
Játékszabályok:
• Az előre megadott térképen kell végig haladni
• A térképen különböző jelölt pontokon vannak elhelyezve a betűk amiket meg kell találni, nincs kizárva, hogy hamis jelöléssel fogtok találkozni
• A jelölt pontok útkereszteződések, fák, villanyoszlopok és bármilyen tereptárgyak lehetnek
• A betűk nem sorrendben vannak elhelyezve
• Bármelyik irányba el lehet indulni
• Minden pontot érinteni kell
• Az a csapat nyer, aki írásban és csapatnévvel hamarabb beadja a megfejtést
• A csapat akár több részre osztódva más-más irányban is indulhat az útvonalon
• A betűket nem lehet, nem szabad levenni a rögzítési helyéről a megtalált karaktereket papírra fel kell írni
• A térképen jelzett útvonalat 1 óra alatt kényelmesen lehet/kell teljesíteni
• A kincskereső túra pontosan 10:00 órakor indul. Ennél hamarabb nem lehet elindulni
A megfejtést papíron rögzítve kell átadni a játékvezető bírójának a recepción.
Mobiltelefonon beküldött megfejtéseket nem tudunk elfogadni.
Az az 1 csapat, aki teljes létszámban elsőnek és helyesen adja át a játék bírójának a megfejtést, ajándékban részesül.
Minden csapatot kérünk, hogy a betűket ne rongálják meg, ne távolítsák el a megtalált pontokról.
Lehetséges, hogy a táblák el vannak fordulva rögzítési pontokon. A betűk helyes leolvasási iránya a karakter ábrázoló display állított téglalap formátuma.
A csapatok delegálhatnak csapatukból egy-egy Energia Jones-t aki egyedül indul a kincses útra. De ez nem javasolt. Több szem több betűt talál. Nagyon körültekintően kell keresgélni.
A kincskereső telefonon bediktálhatja a betűket a csapat tagjainak. De csak akkor kerülhet elfogadásra a jó megoldás, ha a csapat teljes létszámmal a kincskereső visszaérkezésével adja át a megfejtést.
Az útvonalon összesen 22 db betűpont van elhelyezve.
A játék applikációs segédleteit a www.matrase.hu oldalról lehet tölteni.
A térkép .pdf .gpx illetve google maps hivatkozás formátumban van beágyazva a weboldalra.
A térképadatokat 2021.10.20-án reggel 6:00 órától lehet letölteni. a www.matrase.hu weboldalról.
Térkép helyzetmeghatározás segítség: A .gpx formátum okos telefonon megfelelő applikációval on-line helyzet meghatározási és követési lehetőséget biztosít.
A Google Maps alkalmazásban a jelzett pontokon megvannak nevezve azok a tereptárgyak ahol érdemes keresgélni a betűket. Fényképek is csatolva vannak. Ezt az alkalmazást javasoljuk mindenkinek.
A kincskeresés hasznos eszközei:
- Papír
- Toll vagy ceruza
- Okos telefon
- Telefon applikáció
- Google Maps használata
- .gpx fájl
Telefon applikáció letöltés elérhető a
www.matrase.hu oldalról.
Az útvonal .gpx térképfájl formátuma letölthető www.matrase.hu oldalról.
A játék leírása letölthető a
www.matrase.hu oldalról.
A túrával EMP pontokat is lehet szerezni.
Jó szórakozást kívánunk.
Mátra Se csapata